کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ تمام ویژگی های نرم افزاری گلکسی S4 را معرفی نمود

Samsung Galaxy S4
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، سامسونگ در مراسمی که در شهر نیویورک برگزار شد محصول جدید خود با نام گلکسی اس۴ را معرفی کرد. این محصول دارای امکانات بسیار با جنبه های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی است.

اولین امکان این محصول رابطه کاربری Touchwiz است که سامسونگ برای اندروید توسعه داده و برروی دستگاه های اندرویدی این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. بخش Menu bar تغییر چشمگیری را داشته است، از آیکون هایی کارتونی و زنده تر استفاده شده است. دومین امکان Dual Camera & Dual Video Chat با این امکان کاربر با دوربین جلو به مکالمه تصویری بپردازید و در عین حال با دوربین عقب به ضبط ویدئو یا به عکاسی بپردازد. دیگر ویژگی آن از هر دو دوربین جلو و عقب در مکالمات تصویری به طور همزمان استفاده می شود.

امکان بعدی ای به نام Sound & Shot است، با این امکان کاربر می توانید عکس بگیرید و روی آن ۵ ثانیه توضیح صوتی بدان اضافه کنید.Drama Shotکه از دیگر ویژگی های سامسونگ جدید است شما در ۴ثانیه با شات انفجاری دوربین سامسونگ ۱۰۰عکس خواهید داشت که می توانید آنها را با هم ترکیب کرده و احتمالاً تصویری خلاقانه بوجود آورید.

با قابلیت Air View با این امکان کاربر می تواند با نگه داشتن انگشت خود در فاصله نزدیک از صفحه نمایش و بدون تماس با آن یک پیش نمایش از بخش پیام ها، عکس ها و یا ایمیل ها مشاهده کنید. قابلیت دیگر Air Gesture نام دارد که هنگامی کاربر با دست خیس به صفحه نمایش دست بزند در این حال قادر خواهد بود با حرکات دست خود در مقابل تلفن همراه، در بین آهنگ ها، کلیپ ها و یا صفحات وب حرکت کنید، منو تنظیمات را باز کنید، اسکرول کنید و یا تماس های تلفنی خود را پاسخ دهید.

S Translator هم از امکانات ترجمه آنلاین است که با ضبط صدا آن را به متن تبدیل کرده و ترجمه می نماید. Home Sync از قابلیت هایی است که کاربر با تهیه دستگاه Home Sync که دارای یک ترابایت فضا می باشد می‌ توانید ۸کاربر مختلف را از تکنولوژی NFC بدان متصل نمود.

سامسونگ سعی نموده با اضافه نمودن چنین امکاناتی گلکسی اس ۴ را تبدیل به همراه همیشگی نماید که قادر به انجام تمام امور است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14039 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/12/30 تعداد مشاهده: 1997
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعید 1392/01/04 13:13
و ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم و در توهم به زانو در آوردن ابرقدرتهای جهان!
mostafashoenz 1392/01/02 10:47
سلام
واقعا عالیه فقط اینکه دقیقا کی وارد بازار جهانی میشه و چه رنج قیمتی داره؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی جوادی 1392/01/01 12:37
به افتخار برترین گوشی سال 2013

سال نو مبارکlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus